דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוח איכותי שומר טריות ראש דיו 

מאת    [ 02/06/2007 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3375 פעמים ]

כיום, נפוץ למדי, לקנות דיו למדפסת, ראש דיו,טונרים או צבע למדפסת באמצעות חברה המסדירה את המחירים הגבוהים של ראשי הדיו המקוריים שלהם אתה זקוק, וזאת באמצעות אספקת ראשי דיו תואמים או ממוחזרים המוצעים במחירים מוזלים בהרבה ושעדיין מתאימים היטב למדפסת הספציפית שלך. 

הדבר אפשרי ,שכן, אין כלל שום בעיה כלשהי ,ולו הקטנה ביותר, בהתאמתם של אלו לכל מדפסת ומדפסת באופן הטיבעי ביותר,ללא היווצרות שום נזק וללא שום יצירת חשש או פחד. העניין לעיתים הינו אחר לגמרי וכדאי לתת עליו את הדעת.למעשה,היות וכל כך הרבה חושבים לפעמים על המחירים ועסוקים למעשה אך ורק בהם (שבין כה וכה הם זולים בשיטה זו) הרי ששוכחים באופן הטיבעי ביותר גם להתייחס לעוד מספר שיקולים שהם חשובים לא פחות. 

 דיו למדפסת כמוצר טרי . או יבש

האם שכחתם למשל שהדיו הינו נוזל טרי שעלול אף להתייבש בצורות רבות? האם הקדשתם תשומת לב ומחשבה – כמה דיו אתם עלולים למעשה לאבד במידה והדיו אשר נשלח אליכם אינו נשלח טוב ועלול בחלקיו להתייבש בדרכו? (לפחות חלק ממנו). 

אם באמת תחשבו על כך,וודאי תוכלו לגלות שאם אתם בידי חברת מישלוחים טובה הרי שאתם זוכים,בנוסף למחיר הטוב,גם לדיו איכותי שיגיע במינימום ההתייבשות (אם בכלל) ושיישאר לאורך זמן רב יותר לשימוש שוטף. גם אם לא נוכל למדוד את "ההתייבשות" בכל מקרה ומקרה,הרי ברור לכל אחד שבדיוק כמו טיפקס למשל, גם הדיו שבמיכל הדיו מתייבש טיפין טיפין. תמיד קיים סיכוי ייבוש. למעשה , לא ניתן להתעלם ממנו.

 צורת המישלוח הנכונה לראש דיו לצרכן

על כן,שאפו להקטין סיכוי זה בכל דרך או אמצעי. חברה טובה תצטרך לספק לכם דיו ארוז היטב,באריזות סגורות כדי שלא ייחשף לחום המייבש אותו. חברה שמתייחסת אל הלקוחות שלה בכבוד רוצה שהם ייהנו ממוצריה ושיהיה להם מקסימום דיו בכל מקרה ומצב.על כן היא דואגת בעת המשלוח לעטוף ולארוז את הדיו בצורה הרמטית ונכונה. 

בנוסף לכך, נשאיר לשיקולכם את המחשבה הבאה: האם נכון יותר להזמין דיו באמצעות שליח אשר נוסע על אופנוע או על מכונית והמשאיר למעשה את הדיו בתוך ארגז חם וה"מתבשל" תחת חום השמש הנקלט מהמכונית - או - שעדיף להזמין מחברת אינטרנט שלמעשה משרדיה מקוררים ואשר הדיו שהיא שולחת בסך הכל עובר אל תוך משרדי הדואר ולאחר מכן מגיע אליכם ישירות ? 

הזמנת דיו במשלוח נכון מקורר ואף מראש

ניתן לחסוך הרבה דיו בעת שמקדישים לכך מחשבה ומארגנים את ההבנה נכון.

נוסף על כך, כאשר כבר מזמינים דיו בכמות גדולה,כך תוכל גם להיות הנחה מצד אחד,וגם יהיה מונח בבית בנוחיות ,מראש,סטוק של מחסניות דיו בנחת שיישמר כטרי אם תשמרו אותו בצורה הנכונה.

לא נצטרך בשעת הצורך "בלחץ" או מתוך חשש שלא יהיה לנו מספיק דיו להדפסה, להרים טלפון בהול לדיו שיגיע בתנאים פחות טובים והעלולים לייבש אותו באופן כלשהו.לעיתים ההכנה הטובה מראש היא הנכונה ביותר מכל הבחינות.         




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב